Ett inlägg fullt av gnäll...

Jäkla skitförkylning!!! Ska den aldrig gå över?!?
Nu har jag dragits med den i över en vecka och inte har det ens blivit ett uns bättre.
Oliver är mycket bättre och William likaså.

Idag måste jag försöka sova när William är på förskolan. Att sova så lite som jag gjort senaste veckan gör väl att jag inte kurerat mig så fort som jag kunnat kanske?
Att inte få sova mer än 2 timmar i streck är omänskligt, men vad gör man inte för sina barn.
Sen gör det ju inte saken bättre att det varit kanonväder ute.

Jag hade sett fram emot att få träffa min systerdotter (även min syster och svåger) i helgen, men blir jag inte bättre snabbt så blir det nog tyvärr ingenting.
Jobbigt när man har 50 mil emellan och inte ses så ofta. Sist var i Oktober när lilla Stina döptes.
Kan någon flytta Göteborg och Stockholm närmre varandra?!?

Nu blir det lite mys med William i soffan till barntv. Nicke Nyfiken snurrar i DVD´n.
Kaffet är färdigt och väntar på att få göra mig pigg.


Ha en fab solig dag alla fina!



Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag hoppas ni också kryar på er, det är så synd nu när det är fint väder och så.

2011-04-28 @ 11:40:08
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag önskar också att GBG låg närmare Sthlm :( Jättetråkigt att vi fick ställa in denna helgen, men inget att göra åt. Krya på dig fina syster. Puss och kram!

2011-04-28 @ 21:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här