Godmorgon lediga måndag!

Godmorgon lediga måndag!

Vet inte hur mycket jag vågar prata idag, rösten är näst intill borta och halsen värker.
Jag har varken tid eller lust att vara sjuk nu!
Williams ögon är mycket bättre, men båda killarna är fortfarande snoriga (utan feber).
Hoppas verkligen att det försvinner snabbt då vi planerat in besök av min syster med familj till Valborg.
Dom har vi inte träffat sen i oktober då vi var på min systerdotters dop nere i Göteborg.

Massor av gott kaffe och sol håller mig pigg idag. (Har inte sovit mer en 2 timmar i stöten på snart en vecka, det ska bli skönt när barnen är friska igen.)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här