Storken har varit här nu...

Storken har varit här nu...
För en vecka sen idag (29/3) föddes vår lilla prins Oliver på Södertälje sjukhus.
Han hade väldigt bråttom när det väl var dags (trots 5 dagar över tiden).
Vi var inne strax efter kl.10 och Oliver föddes 14.04.
Allt gick jättebra och trots min hemska sjukhusskräck så kände jag mig otroligt trygg med personalen.
Oliver var 51,5 cm lång och vägde 3685 g
En super snäll liten kille som är nöjd näst intill hela tiden.

(Jag ska lägga upp bilder så fort R fixat uppkopplingen på min dator...)

Kommentarer
Postat av: Monika

Jättestort Grattis från mig!

är väldigt nyfiken på bilder :)

Sköt om er

2011-04-05 @ 08:57:12
URL: http://monckan.blogg.se/
Postat av: Tiina Astlund

ETT JÄTTE STORT GRATTIS TILL ER ALLA,,,ÖNSKAR VI FRÅN GÖTEBORG...

2011-04-05 @ 16:46:51
Postat av: LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

oh vad kul, grattis till er!

2011-04-06 @ 09:55:44
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här