Tisdag

Så där jag, då har jag nästan städat hela huset, men så ringde telefonen och jag blev sittande på rumpan ;)
Idag var första dagen för William på förskolan och det var en förväntansfull kille som skuttade hela vägen.
Trodde att det i alla fall skulle vara lite protester när jag skulle gå, men icke då.
En glad kille vinkade glatt i fönstret och sen sprang han iväg. Hoppas att det har hållt i sig.

Konstigt väder har vi, ena stunden regn för att nästa stund bjuda på lite solsken.
Det känns konstigt här hemma när det är så tyst, inga små fötter som springer runt, runt.
Men om en timma blir det full rulle igen här, för då hämtar vi hem William igen.

Det har blivit lite varannandag bloggning här sista tiden, men det blir det snart ändring på.
Ska ju flytta på bloggen och då blir det lättare att lägga upp inlägg. Blogg.se har ju fortfarande ingen app och gör det inte så lätt att blogga från telefonen.
Det är inte alltid man har möjlighet att starta upp datorn heller, men snart mina vänner, snart...

Nu blir det en stunds vila med Oliver i soffan innan vi kilar iväg och hämtar William.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här