Solen lyser med sin frånvaro

Idag lyser solen med sin frånvaro :(
Blev väckt 5.45, då ville William sova hos oss. Eller sova är väl fel att säga för det gjorde han inte.
Känner mig som ett vrak nu och längtar verkligen till jag tycker om kaffe igen.
En latte hade inte varit fel nu, det vet jag att det hade gått ner.

William startade vår morgon med att hälla ut sin välling i soffan och jag fick städa och skura.
Visst är det underbart med en sådan start när man redan är trött som en säl.
Nu är han påklädd och klar och frukost är intagen.
Lilo & Stitch snurrar i DVD´n och jag får då två minuter vid datorn.
Tänk att barn kan se samma film om och om igen tusen miljoner gånger.

11 dagar kvar och nu längtar vi efter att få träffa nya familjemedlemmen. Tänk, han kan komma vilken dag som helst nu.
Vilken dag tror du? Gissa här



Var med och tävla om en paket nappar från .
Klicka på bilden för att komma till tävlingen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja se där ja, 11 dagar :) åh vad spännande!

2011-03-13 @ 17:23:47
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här