Min söta nya tröja...

Måste lägga ut en bild på min söta nya tröja som jag köpte från H&M förra vecka...  


 En annan sak... Var nyss ute i förrådet för att ställa in snöskyffeln och hämta penseln så jag kunde olja in mina nya utemöbler.
Vad möts jag av då??? Jo värsta HUSSPINDELN!!!! Jag slängde in snöskyffeln och gav blanka fan i penseln.
Dessa vidriga djur!!! Jag hatar spindlar, får rysningar i kroppen och det svartnar för ögonen... PANIK!
Jag låste snabbt igen förrådet och sprang in till Robban för att berätta om min hemska upplevelse.

Hua!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

HAha ha ha kul!!

Tröjan e superfin! Mkt snyggare i real life till o med.

2008-04-20 @ 22:51:13
URL: http://undressed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här