Skor...

Var inne på skopunktens hemsida och hittade billiga skor/stövlar.


                                                          
Perfekta gummistövlar att ha när jag springer omkring i skogen och letar svamp, eller knallar runt med hunden.


                                                        
Söta stövlar med liten klack, passar till det mesta. Tills jag hittar något jag verkligen vill ha. Endast 399 kr.


                                                  
Vanliga slip-in skor supersöta.

Det bästa med skopunkten är ju ta 3  betala för 2 så för dessa skor behöver jag endast betala 648 kr... Det kallar jag budgetköp :)

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vilka söta skor. Snygga fynd. Gillar också Skopunkten. Tyvärr finns den ju inte här.

Våfflorna var riktigt goda. Så japp det rekommenderas varmt :)

2008-08-10 @ 12:19:08
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här