Tillfällig adressändrig, Posten och City mail...

Under semestern var vi bortresta 3 veckor och beställde då tillfällig eftersändning av vår post.
Dagligen kom det ändå brev neddimpandes i brevlådan hemma och eftersom vi bor i radhus och har en brevlåda som alla kan titta i kan det vara ett säkert kort för inbrottstjuvar!
KATASTROF av posten och City mail.
Jag har själv (som ung hmm) jobbat som brevbärare och vet hur det där funkar och det är inte särskilt svårt att sätta en klisterlapp på breven med den tillfälliga adressen.
Nu har jag i alla fall ringt adressändring och reklamerat tjänsten och ska få mina pengar tillbaka.
Kan ju hoppas att i alla fall det funkar!

Lite skrattretande,,, Hittade precis den här annonsen på nätet



Vad säger man? Eller inte kanske?!?

Kommentarer
Postat av: jag i floda

haha, när sånt händer blir man småputt. En vän till mig är brevbärare nu, han har tydligen fått massa skäll utan att ha gjort nåt :P sånt är livet som brevbärare ^^ xP

2008-08-07 @ 19:43:42
Postat av: Blondiie

suck dessa TOKholmare=P

2008-08-07 @ 19:56:37
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här