Julkalendern 2 December 2008

Sara och Marika ~ Vart tog (h)julen vägen?~



2 December Vaknade 09.21 och trodde det var Söndag. Vilken miss!!!!
Jag skyndade mig på med kläderna och kom ner till bilen, Skit oxå!!! Glömde isskrapan idag med, ingen tid att förlora.
Av med dojjan och skrapa rutor. In i bilen och starta… starta…STARTA!!!!
Jag drog näven i ratten och vred om nyckeln igen. Då startade bilen äntligen. Jag kom till jobbet idag med. :O)

Lite senare på dagen...

Det var ingen som märkte att jag kom lite senare idag. Chefen var inte där och Mia bara skrattade när jag kom inspringande på kontoret.
Jag hade haft så bråttom när jag gick upp att jag bara hade målat ena ögat. Dessutom hade jag min tröja ut och in. Det var tur att ingen mer än Mia som såg mig.
Lunchade med Marika idag också. Idag blev det inte Mc Donalds, idag blev det Pizza på La Gondola. Jag vet, Vikten!!!
Vi bestämde i alla fall att ta en sväng ner till Ullared på lördag, och slåss med alla andra som skulle handla julklappar.
Gick hem lite tidigare från jobbet idag, skyllde på magont. Ville hinna bort till Nilsson´s och köpa de där skorna jag såg förra veckan. De allra sötaste skinnstövlar man kan tänka.

Senare på kvällen...

Har gått i skorna sen jag kom hem, eller krypit kanske jag ska säga. Har sådan skoskav så jag vågar inte ens ta av mig skorna. Det är inte det att dom är för små. Dom passade ju perfekt i affären!

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här