Midsommar Del 1

Gick upp kl. 5 då vi skulle till Södertälje syd och hämta min syster och hennes sambo Christian.
Har inte träffat dom sen nyår. Det var ett kärt återseende :)
När vi kom hem drack vi lite kaffe och sen gick Ida och Christian och la sig ett par timmar då de bara sovit ca 2 timmar på bussen.
Under tiden de sov fixade jag ordning poolen, blåste upp badringar och luftmadrass. 
Sen kilade jag ut på ängen och plockade lupiner som jag satte i en mjölkkanna. På köpet fick jag en fästing i armvecket! Jag hatar dessa vidriga djur!!!
 
Arragon fick också vara med i trädgården och fixa.

Egen midsommarstång hade vi också, även om den var i miniformat.

                                                  

Kommentarer
Postat av: Idis och Chrillis

Tack för en helt underbar helg tillsammans med er! Vi kommer snart tillbaka! Puss puss!

2008-06-22 @ 12:10:15
Postat av: Mamma

Vad mysigt ni verkar ha haft det, vi hade blåst och regn på Björkäng. Vad fin mjölkkannan med lupiner är. Kramar!

2008-06-22 @ 15:15:22
Postat av: Hanski

Håller helt med ! Hatar fästingar! Tur att du upptäckte den i tid! Verkar som ni haft det mysigt på midsommar!

2008-06-22 @ 16:14:38
URL: http://challenges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här