Regnet det bara öser ner...

Jag vill ha sommar nu!!! I allafall vår. Mina lökar börjar komma upp ur jorden nu så våren är väl på väg.
Fick SMS av min lillebror Alex som är i Australien nu.
 
Han satt utanför operahuset, det var 25 grader kl.11 på förmiddagen där. Ska väl erkänna att man är lite orolig när bror ger sig iväg på äventyr alldeles själv, men jag vet att han klarar sig. Själv sitter man i ett kallt regnigt jäkla Stockholm och enda solen man ser är om man kollar i resekataolgen.
Idag är det Melodifestivalen btw...
Det kan man ju alltid se i brist på annat. Jag tycker fortfarande att det var bättre förr!
Näpp, nu ska jag försöka dra med mig Robban ut i regnet en sväng...  Får väl se hur det går.

Kram

Kommentarer
Postat av: lotta

som jag skrev på min blogg.... vad har hänt med melodifestivalen????

Ps: jag vill oxå resa !!!!!!!

2008-03-01 @ 21:25:43
URL: http://undressed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här