Sjung om studentens lyckliga dar...

Ja, det var ju några årsen... Närmre bestämt 13 (!!!) årsen man sprang ut från Burgården... och kom aldrig mer igen.
Tiden går fort... och inte en dag äldre har man blivit hahaha... ;)

Om exakt en vecka tar min lillasyster studenten... Shit, hon är vuxen nu, 18 snart 19 år.
Då åker vi ner till Göteborg och firar henne...
Det ska bli så kul.
Hon ska åka Limosine... Själv fick man åka Volvo 245 med en stor (jag menar STOR) j*vla studentmössa fäst på taket.
Jag minns att jag bad min kompis Pålle att låna min studentmössa så jag kunde lägga mig i bagaget med en filt över mig. Det ville han inte. Jag försökte även få åka i min fars bil, men det gick inte heller, den var ju full av min andra kompisar. Det var såååå pinsamt. Ska se om jag kan rota fram någon gammal bild från den dagen, den ger garanterat skratt...
image52


Kommentarer
Postat av: Anonym

en vecka kvar D: och jag önskar mig inget speciellt :O bara eran närvaro :D fast det skulle vara coolt med en drake med studentmössa ;)

2008-05-22 @ 22:52:23
Postat av: Mamma

Synd med studentmössan som var riktigt rolig. Men.... dina syskon bara vägra ha den på sina studenter. (dom hade ju sett dina reaktioner) Men jag tyckte den var häftig. Massor med pussar vi ses snart!

2008-05-23 @ 21:23:00
Postat av: Lotta

ha ha ha ha jag vill se !!!

2008-05-23 @ 21:39:43
URL: http://undressed.blogg.se
Postat av: Linda

Ett svar till mor min...
Tack för att jag fick vara försökskanin... :P
Jag lyckades iaf styra upp Ida´s student åk. Hahaha...

2008-05-23 @ 22:57:50
URL: http://lii76.blogg.se
Postat av: Pålle

Mohahahaha, i do evil things.... ;)

2008-05-23 @ 23:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här