Härliga fredag...Godnatt.

Fredag igen och klockan är strax efter 22 på kvällen.
Jag är så trött att jag knappt hänger ihop. Har jobbat 8-16.30 idag och sen städade jag hela nedervåningen grundligt till klockan var ca 19.
Efter det var vi och hyrde film, köpte mat på Grekiska kolgrillsbaren och sen hem igen för fredagsmys i soffan.
Filmen vi såg "Wedding Daze" som var såååå bra att jag somnade direkt efter att jag ätit upp maten.
Kan bero på att jag var så trött?
Drack lite kaffe i hopp om att jag skulle bli lite piggare, men har nu insett att det är dags att krypa till säng och titta på tv i sängen istället.
                                    

(Bild på matte och prins Arragon... Åh, vad jag saknar mitt blonda hår... snälla trolla tillbaka det!!!)


Missa inte tävlingen HÄR

Kommentarer
Postat av: Emelie

God morgon. Hoppas lördagen blir kanon för dig.

Ja att se kattungar eller ja djur överhuvudtaget växa upp och se samspelet mellan dem och föräldrar och oss är bara så härligt.

skulle kunna se på det hur länge som helst.

KRAM

2008-10-04 @ 08:16:57
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här