En Visp?

För några årsen skrev jag ganska mycket, under ett krogbesök kom Sara och Marika till. En story om 2 singeltjejer som råkar ut för diverse händelser. Här är ett smakprov.

Här kommer andra storyn ur Sara Story.

Kludda gärna ner någon kommentar.


Marika berättade om en pinsam sak som hände henne för ett tag sen.
Jag kan ju säga att jag hade dött om jag varit med om samma sak.
Det är så att Marika har en brorsdotter som är sex år.
Brorsdottern heter Mikaela.
Det händer ganska ofta att Mikaela vill sova hos sin faster (Marika).
Den här gången hade Mikaela sovit hos Marika i en vecka för att föräldrarna var på semester i Grekland.
En dag kom Marika´s mamma på besök för att dels hälsa på Marika och dels träffa sitt barnbarn.
Marika och hennes mamma satt i köket och fikade.
Mikaela kollade på en film.
Efter en stund kom lilla Mikaela ut i köket.
-Faster, jag har så ont på mina händer.
Mikaela visade upp sina händer som var torra av nare.
Det var ju vinter ute och ganska kallt och Mikaela vägrade att ha vantar på sig, så det var väl inte så konstigt att hon fått nare.
-Kolla i lådan i sovrummet, där ligger en kräm du kan smörja dina händer med.
-Den översta lådan?
-Ja, den ligger på tidningarna som du läste igår kväll.
Mikaela gick in i sovrummet, hon var borta en bra stund och Marika fortsatte prata med sin mamma.
Helt plötsligt står Mikaela i dörren in till köket.
Marika såg inte att hon kom för hon satt med ryggen mot.
-Faster vad är detta? Vad gör man med den?
Marika vände sig om och fick se att hennes systerdotter stod och höll en dildo i handen.
Marika blev illröd i ansiktet och hennes mamma bara tittade på henne.
Vad fan svarar man på frågan?
Marika tänkte snabbt till.
-Det är en sak man vispar mjölk till kaffet med…ge mig den, man ska inte leka med den.
Marika fick tag på sin ”visp” och skulle precis lägga undan då Mikaela utbrast.
-Varför ser det ut som en snopp.
Marika blev ännu rödare i ansiktet och det blev knäpptyst i rummet.
Hon fick lagt undan den och gick tillbaka in i köket.
Det var en pinsam tystnad hon möttes av.
Mikaela pratade i alla fall inte mer om vispen som tur var.
Och Marika bara hoppades att hon inte skulle behöva förklara sig för sin bror.
Det var min tur att skratta denna gången, annars var det ju alltid Marika som skrattade åt mig.
Jag lovade att inte berätta får någon.


Sara

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack hade de kul

2008-09-04 @ 20:50:11
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Tack=)

ha en bra kväll!

2008-09-04 @ 21:01:54
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

:) hoppas du haft en bra dag. Kram

2008-09-04 @ 21:50:57
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: ♥Blondiie♥

Nu måste du skriva nytt =p

Kan hon inte bli sambo så kan ju du kombinera med egna erfarenheter om att vara bonusmorsa =P tror marika älskat det...

2008-09-04 @ 21:51:06
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Tack gulliga du för kommentaren.:-)



Här var det en lugn känsla när man kom in. Fin blogg.

Kram Stina

2008-09-04 @ 22:23:06
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här