Fick en utmaning av petracharlotte

Regler: Svara på alla frågor nedan, välj ut fyra personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


1. Vilken mat äter du ofta? 
För det mesta det jag lagar själv, eller det kokerskan på jobbet gör. Väldigt mycket potatis hemma just nu i alla fall.


2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?

Både och tror jag, det beror väl på vem man är hos kanske.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Vid datorn kanske ;o) På övervåningen vid mitt skrivbord.

4. Köper du ofta triss? 
Förr gjorde jag det, men jag har redan vunnit stort en gång (10.000 kr) så jag får nog nöja mig med den vinsten.
Fast det händer att jag köper någon gång.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Får man bara välja ett land/stad? Jag väljer 2!! Spaniens stränder och Turkiets marknader.

6. Vilken TV-kanal tittar du på mest? 
    
3:an, kanal 5 och Tv 6

Har ni på intresseklubben antecknat nu? Hahaha...

Jag utmanar:

Undressed.blogg.se
malinjohansson75.blogg.se
Blondiies.blogg.se
Frivillig hahaha....?

Kommentarer
Postat av: Lotta

nu har jag svarat ...med till lägg :O)

2008-09-22 @ 21:08:37
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här