Ont i halsen :o(

Har jobbat 2 1/2 timme idag, sen var jag hos farbror doktorn för att kika i min hals.
Har ju haft ont i halsen i snart 2 veckor.
Som tur var hade jag ingen halsfluss, det bara virus och det får ingen medicin för, blev sjukskriven resten av veckan och beordrad att vila och inte prata för mycket så slapp jag bli allt för hes.
Tänkte kila förbi apoteket efter besöket hos doktorn, men dom öppnade ju inte förrens kl. 10 och jag hade ingen större lust att vänta utanför i en halvtimme.
Jag får helt enkelt vänta med nässpray tills Robban kommer hem så jag kan ta bilen.






Missa inte tävlingen HÄR

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: tack så jättemycket :) Kul att du gillade den!

2008-09-30 @ 11:49:09
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här