Efterlängtat besök :O)

I helgen har mina föräldrar varit på besök, det var jättemysigt att få ha dom för mig själv :O)
Har inte träffat dom sen i maj förra året (Nästan ett årsen och ja, jag skäms).
Men det tog vi igen i helgen.
I fredags var jag och mamma och handlade lite godis och annat gott vi skulle äta i helgen.
R och pappa var kvar hemma och spelade Wii.
I lördags åkte vi på utflykt till  ön Oaxen där vi även hade en mysig snabb picnic.

 
Våren har nu äntligen kommit till Stockholm, vi hittade både blåsippor och tussilago.
 
På eftermiddagen satt jag och mamma på altanen och fikade och efter det plockade vi fram grillen och grillade fläskfilé.
Synd att helgen går så fort och att man aldrig hinner göra så mycket som man vill.
Nu är det bara jag och R hemma, men Lillasyster Ida har lovat hälsa på snart och göra en total förändring i min trädgård, med massor av blommor och annat *längtar*.

Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa

Tack för en underbar helg med trevligt sällskap och god mat.

Och vad vi skrattat mycket....haha!

Utflykten till Oaxen var suverän...vad fint det var där. Och så dom goa djuren ni har...ville ta Flisan med hem. Må så gott allihopa vi kommer tillbaka så fort "Kotten" har kommit.

Pussar och kramar från oss!

2009-04-05 @ 18:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här