Fel på Comviq?!?

Vet inte om det bara är comviq som har fel på sina teletjänster eller om  även andra operatörer har det idag.
Det började med att jag skulle ringa upp R som var på väg hem från jobbet.
Först gick det inte fram några signaler och sen när jag väl kom fram var det nån brud som svarade med en massa ungar som skrek i bakgrunden.
Båda sa hallå, sen la hon på luren. Det gick typ 10 sekunder så ringde min mobil, det var R som ringde upp.
När jag svarade så var det inte R i andra änden av luren.
Försökte ringa min syster som också har comviq, men kom inte fram till henne, det kom inga signaler.
Efter någon minut ringde hon upp mig, men det var inte hon som var i luren. Helt sjukt!!!
Jag ringde då upp från hemtelen och kom fram till henne.
Något är fel med comviq idag, något är riktigt skumt!!!
Testade att ringa min systers pojkvän (som också har comviq) hörde honom genom fasta telen, men när han svarade i mobilen hörde jag en tjej. Hon frågade vem jag var och jag frågade det samma.
Min syster försökte ringa mig efter en stund igen och då var det en kille som svarade.
Han frågade om hon var kundtjänst?!?
Så dit går inte heller att ringa.
Har du också haft problem med mobilen idag???


Kommentarer
Postat av: Ida

Ha,ha det var verkligen hel skumt! Nu ska jag till jobbet, ska jobba extra i 4 timmar. Pöss!

2009-04-25 @ 09:09:13
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: angelica

haha det låter helt sjukt:S har inte haft så idag, men fan va skumt det låter riktigt cp! haha

hoppas allt är bra med dig:)

kramis

2009-04-27 @ 17:45:28
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här