Babyshopping

Igår när R kom hem efter jobbet smet jag iväg för att storhandla då det ekade tomt i kyl och frys.
Tycker det är skönt att få komma iväg en stund även om jag blir stressad för att William inte är med mig (ja, jag är väl en hönsmorsa som R säger).
Innan jag började handla mat, smet jag upp till klädbutiken på andra våningen. Ibland har dom jättefina barnkläder där.

Fyndade två Mumin bodysar till William för endast 79kr


Ett par söta mjuka jeans för 50kr


Till mig själv fyndade jag en nyinkommen himmelsblå sopsäck, för det är det ända som jag kommer i just nu.

Vad tycks? Nåja, allt klär ju en skönhet! Hahaha...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag gillar din säck...finns den i min favoritfärg lila tro? Puss ungen min.

2009-08-21 @ 12:38:40
Postat av: Blondiie was here=)

ASG!!!! säcken är skitsnygg, årets färg å allt, du kan ju även ha den lilla svarta att byta med=P

2009-08-21 @ 14:45:15
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Lotta

ha ha ha nice!! Finns den i slimmare modell?

2009-08-21 @ 16:34:56
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här