Hej och välkommen till FELIA...

... Kan vi ställa till med något???

Grrr, vad jag avskyr TELIA. Ingenting annat än problem med dom som vanligt!
3 Augusti sa jag upp "provagratisenmånad" abonnemanget surfa extra på Telia. Jag bad att få en bekräftelse på uppsägningen hemskickad, men kvinnan jag pratade med sa att dom inte skickade ut bekräftelser.
Det gick ett par veckor och mobilräkningen damp ner i brevlådan... mobilsurf extra 2 mån 411 kronor.
Arg som ett bi ringde jag upp för att kolla hur detta kunde komma sig. Ojdå, dom hade INTE sagt upp detta.
Men skulle genast fixa det och skicka ut en ny faktura.
Ringde idag för att få detta bekräftat IGEN.
Telia (läs felia) har inte gjort något fel och detta ska korrigeras på NÄSTA faktura.
Jag orkar inte med dessa inkompitenta praktikanter!!!
Tillslut orkade jag bara inte lyssna på idioten i andra änden av luren.
Ringde upp igen efter en stund när jag hunnit andas en stund och fick prata med en urgullig kvinna som hjälpte mig.
Där fanns inga problem och hon bad om ursäkt för sin okunniga kollega. Tack snälla du för hjälpen! ♥

Usch! Det är inte bra att bli så där arg, tur att det inte händer allt för ofta.
Nu ska jag sätta på lite kaffe och hoppas att det slutar regna snart.

Regna inte bort där ute.

Kommentarer
Postat av: Telia kundservice

Jag heter Susanne och arbetar på Telias kundservice.



Det är tråkigt att läsa om den dåliga service du fått när du har ringt in till oss. Självklart så borde din tjänst blivit uppsagd första gången du ringde in.



Hoppas din nästa kontakt med oss på Telia blir trevligare!



Med vänliga hälsningar

Susanne Bsotröm

Telia Kundservice

2009-08-27 @ 10:05:05
URL: http://www.telia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här