Min dag...

Idag vaknade Wille vid 5 imorse, sen ville han inte somna om. Vi gick upp och jag gjorde lite kaffe till mig.
Vid 9 tiden gjorde vi oss iordning och tog en långpromenad. Gick även förbi jobbet en snabbis och sa hej.
Skönt att komma igång med promenaderna igen. Synd bara att det inte finns någon annan hemma dagtid som kan haka på.
Grynet har fått börja gå ut här hemma nu och hon stortrivs med det. Ska försöka fånga henne på bild när hon skuttar runt på ängen här utanför.

Har skördat i min trädgård idag, rabarber i massor som jag fryst in till mamma, röda vinbär i en stor burk (fick sjukt mycket bär på min lilla buske), potatis som jag odlat i en låda (som vi åt tillmiddag).
Har tagit kort men vet just nu inte vart jag lagt sladden till mobilen... men bilder kommer :O)

Nu ska jag strax åka ner till statoil och köpa popcorn,,, är sååå sugen på det. Sen blir det film i soffan.


Ha en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmmm rabarber.....så gott.

Puss,puss....

2009-08-05 @ 19:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här