Promenera ner i vikt...

...hoppas jag att jag ska lyckas göra. För det kan man väl?
Idag var första dagen efter semestern som jag gick riktigt långt, med mig hade jag min söta vän Nina och min William.
Tänk att jag bott här i över fyra år och fortfarande nästan kan gå vilse (om jag inte kör bil förstås).


Lyckades fånga söta Nina på bild.  William njöt av promenaden.

När vi kom hem efter drygt en timme tog vi en kaffe.

Nu ska jag och Robban se på film och äta popcorn (Me ♥ popcorn).
På tal om popcorn var det en snoris på Statiol som ifrågasatte varför jag köpte riktiga popcorn när det fanns färdigpoppade och micropop.
Är dagens "unga" så lata att dom inte kan poppa själva? (Är vi gamla nu då?)



Mer popcorn åt folket

Kommentarer
Postat av: Lotta

ha ha ha jag <3 oxå popcorn ;)



Min söta Wille... han ska få en jätte söt sak av sin Faster/gud mor i dop present.... Tror hans mamma kommer bli sotis :P

2009-08-07 @ 09:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här