Tröttast i stan!

Klockan är bara strax efter 20 och jag somnar snart stående!!! Helt sjukt.
William sover redan, men inte för natten hoppas jag. Han skulle ju badas innan och få på sig pyjamas och kanske äta lite.
Denna dagen har gått alldeles för fort, vet inte vart den tog vägen.
Gick till centrum för eftersamtal på BVC, handlade på ICA och sen hem och kollade lite bloggar, laga middag.
Lotta , Miltonoch Zalza var förbi och hälsade. Milton skulle berätta att dom köpt glass.
Sen kom söta Nina förbi med silverschampo så snart kan jag färga om mitt hår. * Jag ska bli blond igen * ♥

Nu ska jag kila ut med hunden, sen ska jag krypa ner i sängen kolla på TV och äta min stooora Marabou som jag köpte igår innan jag somnar.


Kommentarer
Postat av: Idis

Hej sötprutten!

Ja du ska nog ta och krypa ner i bingen så du inte somnar ståendes och slår dig :( Ja hoppas att lillkillen inte har somnat för natten. ÅH ja, så underbart att du ska bli blond :D Det vill jag! Jag tycker att det är så du ska vara hi,hi. Fast du är fin nu också, men du är ju blond annars ;)Njut choklad och sov gott. Pöss love.

2009-08-19 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här