Ny dag nya möjligheter

Igår var en hemsk dag för jag var så otroligt trött.
William väckte mig redan kl 3 (!) och tyckte väl att han sovit klart, efter 2 timmar somnade han om i ca 30 min, sen var det bara att gå upp. Det är bara att gilla läget.
Tur att han ändå är så lugn som han är.
För att hålla mig vaken började jag storstäda här så nu har vi ett rent hus.
Robban fattade inte var jag fått min energi ifrån hahaha.

På kvällen gick jag och Willam över till hans faster Lotta och kusin Milton och fick en Chai latte (tror jag det heter) som är så sjukt god!
Dregglade lite över Lottas Tomas Sabo armband också, VILL HA har dregglat över detta läääänge (se här)
Den som väntar på något gott... Väntar aaaaltid för länge
Lånade "En shoppoholics bekännelse" som jag egentligen skulle sett igår.

Nu är klockan strax efter 7 på morgonen och jag har snart varit vaken en timme. William ligger brevid mig i soffan och "pratar" och skrattar.
Ska äta lite frukost nu, vänta på att klockan blir lite mer så att människor runt omkring börjar vakna till.
Tänkte dra med mig Nina på söndagspromenad.

Vad ska ni hitta på idag?


Gladaste William (Bilden tagen i somras)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här