Ä N T L I G E N !!!

Ä N T L I G E N !!!
Nu har jag fått hem min telefon och jag tror minsann att dom bytt ut varenda en del i den.
Dessutom  har jag fått lite extra i den.
Jag är mer än nöjd förutom att jag förlorade H E L A min telefonbok när telefonen gick sönder.
Nu kan jag börja knäppa kort igen.

Min syster (Jenny) är lämnad på stationen och sitter nu på tåget påväg hem.
Det har varit en supermysig helg och så mysigt att få umgås bara vi två. Det måste vi göra om snart.

Anton och jag har precis landat i soffan och tittar på Halv 8 hos mig, strax börja ULLARED, den missar ni väl inte?
Så pinsamt, men ändå måste jag se det.

Ha en supermysig kväll!

Stor Kram till er.

Ciao!

Kika in här

LillaMys.se

Lobilo.se


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, bloggade nyss om samma sak :)

2009-12-14 @ 20:15:14
URL: http://mbym.blogg.se/
Postat av: Ida

Skönt, jag vet själv hur det är, man är nästan halv utan sin telefon =) synd på din telefonlista.. men men, det brukar fixa sig ganska snabbt.

Ha en fortsatt mysigt kväll!

2009-12-14 @ 20:59:46
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här