Åhhhh NEJ!!!

Min mobil fick ett eget liv idag, helt plötsligt kunde jag inte komma in i adressboken på mobilen. Det bara gick inte!
Sen dog den helt för att i nästa sekund starta men inte hitta batteriet.
Gaaaah!!!
Min mobil = mitt liv
Imorgon får R lämna in den så dom får se vad det är för fel på den.
Funderar på om jag lyckats få virus i den kanske? Hur länge blir jag av med min telefon nu?
Helt plötsligt måste jag släpa runt på digitalkameran...

Måste få tillbaka min mobil innan jul bara.




Miss you like crazy


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kristine

Akta så de inte tar bort allt innehåll i telefonen,, att dom gör en sån där,, öhh,, vad heter det nu,, öhhm,, typ formaterar... det gjorde dom på min mobil än gång,, ALLT försvann :o(

2009-12-06 @ 21:18:23
Postat av: Linda

My God! Jag vet ju inte ens vad jag har lagt allt på mobilen! Vi tog ut minneskortet, kan ju bara hoppas att allt finns där.

2009-12-06 @ 21:41:20
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Kristine

Ja o jag vet inte om man kan säga till killarna på mobilaffären att de inte formarterar utan att ha säkerhetskopierat allt först,, vet inte hur det funkar, men det mesta borde ju finnas på minneskortet,, det gjorde inte mitt,,, då,, men nu gör de det, plus att jag säkerhetskopierar till o från hemma.. men det var inte kul o bli av med alla telefonnummer..

2009-12-06 @ 22:47:57
Postat av: Linda

Snyft... Bara hoppas att jag inte klantat bort mitt allt jag hade, men jag TROR att jag har gjort en säkerhetskopia.

2009-12-07 @ 06:42:50
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här