Bvc och remiss...


Var på 6 månaders kontroll idag för att väga mäta o.s.v
9623g och 70 lång, så jag hade ganska rätt.
Läkaren lyssnade på William och frågade om han haft "pip"ljudet länge.
Pipljud? Jag vill minnas att jag tyckte att det pep i luftrören sist han var förkyld.
Nu tror BVC läkaren att William kan ha fått förkylningsastma. Har fått en remiss skickad till Södertälje, så nu är det bara att vänta för att se.
Fick Bricanyl utskrivet och det var inga problem att få i honom det. Kommer ihåg vilken kamp det var att få i stackarn flytande alvedon. Antar att bricanylen var godare.

Gick faktiskt till Babycaféet idag, trots att William var lite snorig, pratade med Helena (Mireilles mamma) om det på vägen till BVC och så snorig är han inte.
Det var bara vi där dessutom så det gjorde nog inte så mycket.

Vi passade på att handla lite och gå till apoteket när vi ändå var nere i centrum.
Hade velat handla julstjärnor, men jag har för mig att dom är supergiftiga för katter. Någon som vet?

Fick sms från elgiganten att min telefon nu var framme på verkstan så nu hoppas jag bara att det går MYCKET fort och att jag får tillbaka min mobil innan jul.

Dagen har ju gått superfort och klockan är redan efter tre.
Nu ska jag dricka lite kaffe och gosa med min lilla sjukling, snart kommer R hem också och då blir det middag.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här