Nya rutiner?

Är det nya vanor på G?
William har de sista dagarna vaknat redan strax efter kl.5 på morgonen. Underbart - Eller INTE!!!
Pigg som en lärka på mornarna. Själv skulle jag gärna ligga kvar i sängen till 8 i alla fall.
Anton har precis gått till skolan och jag hoppas att William väljer att somna om snart så jag också kan få sova en stund.

I går fick vi paket i brevlådan, det var filmen som jag vunnit på tradera.
Hade aldrig väntat mig dig reaktionen på William som jag såg när han fick filmen.
Han blev helt till sig när han såg Musse Pigg. Lilla skruttunge.

Lycklig Bebis

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

haha lilla sötnosen!

2009-12-17 @ 08:03:56
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här