3 dagar kvar ...

Godmorgon! Ja, för det är det väl?
Jag har sovit underbart inatt. William väckte mig en gång inatt bara och då gav jag honom nappen, sen somnade han om.
Vi har varit uppe sen kl. 6 ungefär, tagit medicin, näsdroppar och gjort kaffe.
Nu myser vi i soffan.

3 dagar kvar till julafton och vi är fortfarande INTE klara med alla klappar. Känns inte kul just nu, men det vänder väl hoppas jag.
Barnens julklappar är i alla fall klara och det är det viktigaste.

Igårkväll gjorde jag och Anton knäck, eller Anton var med en stund, hans mobil höll på att pipa då han fick 300 sms av några tjejer i paralellklassen som är lite småkära i honom.
Telefonen ringde hela tiden och när Anton svarade la dom på luren. (Hahaha).
Efter ett tag svarade jag och då blev tjejerna fundersamma. Anton och jag skrattade länge efteråt.

Idag "jular" vi lite till hemma, tänkte baka och röjja undan så det är fint till jul.
Ska nog göra en todo lista...

Ha en supermysig dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här