Förkylning på G?

Usch! William börjar bli jätteförkyld, han ligger och snörvlar i sängen.
Hör riktigt hur hur jobbigt det är.
Dessutom har stackaren haft riktigt ont i magen nu ikväll.
Han skrek hysteriskt en lång stund och jag blev helt i från mig då William sällan är missnöjd.
Försökte massera magen lite och jag tror att det kanske hjälpte för till slut somnade han, fast på den mest konstiga sättet, över min kudde.
Nu ligger han vanligt igen och har sovit en lång stund.



Kan det vara maten som gör det?
Antar att magen måste vänja sig vid att äta mer fast föda.

Nu ska jag och R titta på "Supernational", dricka julmust och äta resten av vårt lördagsgodis ;0)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här