Försäkringskassan = ETT STORT SKÄMT!!!

Alltså det är så jävla sjukt och jag blir så fruktansvärt arg så jag kan gråta när jag läser i aftonbladet idag.

klicka på länken nedan:

FK: Hon borde ha anmält sig som arbetslös dagen efter sonens död


Hur i helvete kan man neka en mamma som förlorat sitt barn att få sjukpenning?
HUR  kan man ens öppna munnen och säga att mamman ska anmäla sig som arbetslös DAGEN EFTER sin sons död?!?
Vad är det för okänslig inkompitent personal som arbetar på försäkringskassan?
Jag HOPPAS att personen som uttalade sig så klumpigt (till en som precis förlorat sitt barn) sagt upp sig!
Vad är det för tomtar som jobbar på försäkringskassan? Vart är Sverige på väg?
Finner inga ord för hur fel vårt system fungerar.


Försäkringskassan = ETT STORT SKÄMT!!! Håller ni med?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det gör jag verkligen.....

2009-12-30 @ 23:19:26
Postat av: angelica

det har jag vetat länge att dom är tyvärr

2009-12-31 @ 12:02:48
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här