GAAAAH!!!

Det blev inte mycket sömn inatt!
Detta berodde på att våran muppgranne bestämde sig för att ha enmansparty hemma.
Ulf Lundell spelades på högsta volym och altandörren stod vidöppen. Trots stängda fönster hördes varenda ett ord i musiken.
När klockan var 00.30 öppnade jag ytterdörren och ropade åt honom att sänka varpå han bad MIG vara tyst.
Någon störningsjour har vi inte heller i vår förening. Konstigt nog!!!
Strax efter 1.30 kom i alla fall farbror blå.

Jag hoppas INTE tomten kommer till grannen imorgon då han f*n inte ska ha några paket!
Till alla andra önskar jag en

♥GOD JUL♥


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Olelsi /Nettan

Fy vad jobbigt med sådana grannar...typiskt när en annan vill sova. Våra grannar brukar hålla på till 03.00. Men de är unga och vi har ju oxå varit ung så man får väll tillbaka...hihihi!!!

Ha en underbar dag...



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

2009-12-23 @ 10:01:15
URL: http://olelsi.blogg.se/
Postat av: Sessan ☆

Fy farao, vilken IDIOT!!

Nä, tomten åker inte till sådana, för han åker bara till snälla barn ;D



Hoppas ni får en riktigt fin fin jul, med massa mysiga stunder.



sv. Jodu, Just nu känns det som man blir lite små knäpp & tror man drömmer all soppa där hemma! Men 2010 kan ju bara bli bättre!



Kram på dig

2009-12-23 @ 10:02:19
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Helena

En riktig skummis.. Paltar omkring i lägenheten med ytterjackan på, vidöppen altandörr och spelar en och samma låt i timmar (ingen överdrift). Och han bad dig vara tyst? :o



Vi slumrade väl till framåt småtimmarna, så det var våra vänner i uniform som fick tyst på honom?

2009-12-23 @ 12:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här