Godmorgon vänner!

Jag har sovit helt underbart i natt!
William har bara vaknat en gång på hela natten.
Gissa om jag kände mig utvilad när jag vaknade strax innan kl.6
Nu har jag ätit frukost, druckit kaffe och William

William är fortfarande vrålförkyld, men jag tror att det är på bättringsvägen.

Igår vann vi föresten en auktion på Tradera

Williams favorit "Musses Klubbhus"

 

Det blir innedag idag också, vill ju att William ska bli frisk fort så vi kan ta oss ut.

Imorgon har vi tid på BVC, så har han ingen feber då så går vi dit på läkarbesök.
Är så nyfiken på vikt och längd.

 

Vad hittar ni på idag?

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här