Grrrr...

Känner mig småirriterad idag.
Önskar mig EN sovmorgon, är det för mycket begärt?
William är supersnorig just nu och har nog lite jobigt när han sover vilket gör att han vaknar många gånger varje natt. Helst vill han krypa in under skinnet på mig, men det går ju inte.
Idag ville han gå upp redan kl.5 och det ville INTE jag göra. 6.30 (efter mycket pip och gnäll) gick vi upp.
först nu kl.10 somnade han om igen, men nu kan inte jag som om.

Ska försöka sova middag med William senare, känner att jag verkligen behöver göra det.

Så! Nu har jag fått gnälla lite, nu blir nog resten av dagen toppen


Önskar er en underbar juldag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här