Högläge, bricanyl och nezeril



Högläge (nästan sittande), bricanyl och nezeril och natten har nu passerat. Fick faktiskt sova endel men är ändå helt mosig i huvudet.
Vaknade vid 6 då R gick upp. Sprang ut ut med hunden och sen la jag mig igen, fick William att somna om straxinnan 7 igen och sen vaknade vi kl.8

Igår fick jag verkligen känna på Williams tänder när han skulle amma. Shit vad ont det gjorde! Inte bara en gång utan flera. Är det dags att sluta amma honom nu då?
Ingen mysigt om man ska börja blöda varje gång.
Tror även att det är en tand på G i överkäken nu.

Nu myser vi i soffan till "Musses klubbhus" och jag har gjort lite kaffe.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här