Kallt, kallt, kallt...

Hua vad kallt det är idag, både inne och ute.
Var precis ute med hunden och höll på att frysa ihjäl. Skyndade in igen.
R skulle precis kila iväg till jobbet men tog en snabb titt på termometern som visade -8,4
Det är verkligen vinter ute.

William vaknade redan 5.30 idag men jag lyckade få honom somna om igen vid kl 6.
För min del var det bara att gå upp för att börja med dagens sysslor (känner mig lite som askungen hahaha...).
Har precis försökt väcka Anton och ska strax göra det igen.

Onsdag = Baby café och nu får vi snart inte gå dit mer då det är för bebisar 0-6 månader, men året ut ska vi väl fortsätta gå. Nästa år blir det torsdagar i stället.

Har fått tid hos tandl. för William idag, tror det är något infomöte. Har aldrig varit med om detta innan.
Någon som vet vad det är ?

Ha en underbar vinterdag!

 

 

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bara informationsmöte. Tala om att man måste borsta tänderna, att de inte ska äta på nätterna och inge småätande.



Fast äta på nätterna har mina barn gjort. Ingen har haft några problem med tänderna hitils iaf.

2009-12-02 @ 09:03:24
URL: http://purpelangel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här