Kära tomten... Underbara helg!

... jag önskar mig 1 natt med god sömn.
... jag önskar att få slippa ICA påsarna som är under ögonen.
... jag önskar...


William har haft en vaken natt, så jag har knappt hunnit stänga ögonlocken innan han vaknat igen.
Tror han har haft ont i magen (det låter så i alla fall).
Kan vara så för att han börjar äta mer fast föda kanske?

Nu ligger han och tittar på favoriten "Musses Klubbhus" och jag har precis gjort en kopp kaffe.

Ska försöka lura iväg R så jag kan få köpa min jacka idag. Härligt!
Anton ville att vi skulle åka till Tumba idag när han slutar skolan (tror han är sugen på att fika ;0) )
Har lite ärenden dit så det är mycket möjligt att det blir så.

Måste installera om programmet till min mobil så jag kan lägga upp lite nya bilder också.

Vad hittar ni på idag?

Njut av fredagen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej kärleken min!

Idag ska jag rota fram tomtarna ur sina gömmor....för nu har dom vilat tillräckligt.....

Hoppas att ni får en mysig dag...älskar dig....pöss mamma.

2009-12-04 @ 10:05:09
Postat av: Helena

Tösen har också sovit miserabelt inatt, gnällde och åt varannan timme tills vi gick upp. Telepatisk kontakt? ;-)

2009-12-04 @ 13:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här