Mina prinsar <3

William var så lycklig när Anton kom igår och blir alltid så glad av att se sin bror.
Igår fick Anton många kramar av lillebror, det var så jag blev rörd av att se den kärleken.
Bästa prinsarna.

 

Uppdatering av snön:

 

Det snöar massor hos oss (Sthlm) nu.

William är så fascinerad av alla flingor som faller ner från himlen.

Det är nog ingen idé att gå ut och promenera med vagnen idag, dom har ju inte skottat i vårat område ännu.

Måste nog testa pulkan, med åkpåse i givetvis.

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Yes, det fick jag. Men då har jag redan fått en ny mobil tidigare, + skickat in den på lagning 1 gång tidigare. ;) Tappskada dessutom så det gick inte på garantin :)

2009-12-15 @ 12:11:42
URL: http://mbym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här