Mörkt och kallt, och alldeles underbart!


Mörkt och kallt, och alldeles underbart!
Det glittrar i gräset överallt ute, antar att detta är det närmsta snö vi kommer iår.

William sov längre än mig idag (HURRA!!!), så jag hann fixa lite innan han vaknade.
Nätterna börjar bli bättre igen, men jag måste få honom sluta äta på natten.
Jag inbillar mig att han inte är hungrig då han både får gröt och sen ammas innan läggning.
Ändå så låter jag honom äta säkert två gånger varje natt, vilket resulterar i att jag är en zombie på dagarna.
Tror nog mest att det är närheten han vill åt.

Tips på hur man gör?



I helgen måste jag ge mig ut och leta lite julklappar, måste även försöka hitta en jacka till mig.
Ska även försöka hinna med att baka lussekatter och julgodis i helgen med.
Anton har önskat både knäck, kola och ischoklad.

Gaaah! Försökte precis lägga över lite bilder från min telefon, men jag måste göra lite uppdateringar först. Blääää, vad allt måste krångla.
Nåja, nya bilder kommer senare.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

När jag slutade med mat på natten så gav jag honom en nappflaska med vatten på natten. Det var det han fick och sen lägga sig brevid mig. Det har funkat, och funkar fortfarande. Och det funkade på båda barnen. Men jag vet inte.. det var mina =)

2009-12-03 @ 10:06:55
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här