Nytt år redan?

William sover sen ett par timmar tillbaka (i sitt nya rum).
Han har dock vaknat några gånger redan, men jag hoppas att han får sova gott och länge i natt.
Det känns konstigt att inte ha spjälsängen brevid min säng.
Williams nya rum ligger i anslutning till vårt sovrum och är inte så stort, men det duger bra nu i början.

Idag har vi fixat här hemma med Williams rum, klädkammaren samt garderober.
Det ser ut som om en tromb dragit fram här hemma, men det kommer att bli bra när det är klart.
Har varit förbi en sväng på jobbet och hälsat på, men det var inte många som jobbade idag så vi blev bara kvar en kortis.
Har köpt skumpa till imorgon, en liten, liten flaska. Vi ska vara hemma och mysa. Jag, R och William.
Laga god mat och se på film.
Det känns inte som nyår redan, vart tog året vägen?
Vad gjorde jag?
Har bestämt att 2010 ska bli ett superbra år med MASSOR av bra saker.

Hur ska ni fira nyår?

Önskar er ett gott slut på 2009 och ett underbart 2010!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Önskar Dig & Din familj ett riktigt Gott Nytt År!



Varma kramar!

2009-12-31 @ 03:32:36
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Sussi

Gott nytt år till er!

2009-12-31 @ 08:30:48
URL: http://karleksbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här