Premiär för pulkaåkning

Idag har William testat pulkan, detta var mycket uppskattat.
Det blev bara en kort tur i pulkan då vi skulle bort till Williams faster på besök.
Kusin Milton hade somnat när vi kom, men vaknade efter en stund.
När vi skulle gå hem blåste det och snöade massor så jag fick bära hem William, inte jättekul då han väger runt 10 kg.



Nu tittar jag och Anton på "halv 8 hos mig", precis som alltid. Det är vårat program sen vi upptäckte det i somras.
Anton är mest intresserad av alla goda efterrätter (godisråtta som han är).

Älskar detta vädret som är ute, nu börjar det Ä N T L I G E N kännas mer som jul.
I helgen har jag och Anton bokat "bakdate", då ska vi göra julgodis.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Helloooo!

Vad söt mormors lille pralin är i pulkan.

Jag vill också ha snööööö.....

Jag har ett recept på lakritsknäck om du vill ha....man ska ha tyrkisk peppar karameller i smeten.

Har själv inte gjort dom men tänkte att ni kanske ville pröva. Pöss

2009-12-15 @ 20:29:36
Postat av: Evelyn

Vilken fin relation du och din bonusson verkar ha. Underbart!



Visst är det fantastiskt med all snö. Och lagom kallt är det ju också.

2009-12-15 @ 21:10:41
URL: http://eyz.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vad mysigt. Jag vill också ha snö. Jag vill också åka pulka med barnen =)

2009-12-15 @ 22:19:11
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så roligt med pulkaåkning. Perfekt väder nu ju!



Sv: ja det bästa är nog att bränna dem på cd-skivor. Måste ta tag i det :)



Kram Elin!

2009-12-15 @ 23:29:02
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här