Tacodinner och gröt

Har haft Tacodinner idag och det var verkligen kanongott!
Fick med mig Anton till affären så jag hade hjälp att bära allt.
Tråkigt samtal gjorde att kvällen inte blev som den var tänkt, men det kommer fler fredagar.

Har precis lyckats få William att somna.
Det var en mycket ledsen eftermiddag/kväll, vet inte om han kanske var hungrig trots att jag ammat honom.
När det var grötdags var han så ivrig att han nästan började gråta, han till och med tog tag i min hand för att föra skeden till sin mun.
Måste vara den nya grötsorten som gör det. Förut åt han inte ens en hel portion, nu skrapas tallriken varje kväll.


Godaste gröten ever!

Vi fick denna gröten av Williams kompis Mireille som inte var så förtjust i den. Tack snälla säger William!
Nu ska jag njuta av mitt kaffe och titta lite på TV... Senare blir det popcorn och julmust!!!
Ha en underbar fredagskväll.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här