Tisdag= veckans TV dag (och lite Ullared...)

Wiiiie!!!
Idag är det ÄNTLIGEN tisdag igen vilket innebär mina favvoserier går på TV ikväll, ända från kl.19.30 till 22.30.
Var helt säker på att det var tisdag igår när jag och Anton kollade på halv 8 hos mig , men när kl var 20 och Ugly Betty skulle börja (trodde jag) var det serien ULLARED. Gissa om jag var besviken!
Men IDAG är det tisdag :0)

På tal om serien Ullared har ni sett den?
Jag skäms när jag ser hur hysteriska folk är när dom går där och tokshoppar för att allt är så billigt.
Seriöst! Vad är det för människor som filmas? En familj som åker på 14 dagars semester för att köpa en ÅRSFÖRBRUKNING av saker, kläder m.m, En vrålblonderad kille som kallar sig make up artist. Dock finns det två supersköna äldre damer som verkligen bjuder på sig själva, två äkta Göteborgsdamer.
Ja,ja svenska folket har i alla fall fått något att garva åt på måndagar.

Jag har själv varit i Ullared många gånger då jag bodde i Göteborg, men jag skulle ALDRIG ställa mig i kilometerlång kö för att få handla där.
Visst finns det mycket skit, men även massor av bra saker till bra priser.


Vilka TV-serier följer ni?


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carina

Haha, det är bara att erkänna att du älskar Ullared och har säkert köat där förut. Det är ju bara synd att det inte finns på din sida sverige......

2009-12-01 @ 09:04:34
Postat av: Ida

Men det är helt sjukt, jag har också varit där men kanske vid fem sex tiden, ingen kö. Men jag tror de överdriver lite på det hela för att det ska bli ett kul program, men vilka profiler det finns. Verkligen original. Jag skrattade även gått åt Cirkus möller som gjorde parodi på det. Har du sett det?? ganska rått, men kul.

2009-12-01 @ 10:42:37
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här