Tröttmössa och Piggelin...

Ja, men då ska jag väl börja med att det är JAG som är tröttmössa och William Piggelin.
Jag trodde att små bebisar skulle sova mycket, men inte min son. Verkligen inte William.
Särskilt på natten är det extra kul att vara vaken, och gärna låta högt (i falsett) så ingen annan får sova.
Inatt höll William på lääänge.
Har bestämt att det är dags att sluta med nattamningen (det borde gjorts för längesen), men i alla fall testade vi första natten i natt. Det funkade sådär.
Hur gör man? Jag känner mig hemsk när William skriker och tårarna sprutar, samtidigt vet jag ju att han inte behöver äta på natten.
Har läst någonstans att man kan erbjuda lite vatten i flaska i stället.
R försökte natta om William flera gånger i natt och det var mycket "låtsasgråt" och skrik.
Efter mycket om och med somnade William om (brevid mig) men vaknade i omgångar hela natten.
kl.6 tyckte han att det var morgon (inte jag), men jag lyckades få honom sova en stund till.

Det ska bli skönt när Williams rum är klart och han kan sova där, på nåt sätt tror jag att det kommer att bli superbra.

Hur fick ni era små att sluta äta på natten?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här