Sovmorgon.

Wiiie jag har fått sova 5 1/2 timme inatt!! William somnade i mormors famn igår kväll ca 22.00 och vaknade av sig själv imorse 5.30 när R´s väckarklocka ringde.
Idag är det mulet och lite regnigt (tack och lov), skönt för naturen och alla bebisar.
Det har varit för varmt tycker jag. Lagom är bäst.
Mamsi och papsi åkte hem för en stund sen, dom har varit här sen i Måndags och myst med oss.
William har fått hur mycket nya kläder som helst av dom och av gammelmormor. En liten bortskämd kille.
Nu ska jag ta en kopp kaffe och lägga mig med lilleman på soffan och gosa ett tag.

Ha en skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här