Utflykt...



Igår tog vi en tur till Arvidsjaur där affären Dollarstore ligger. Där säljs allt möjligt.

   
Viktigaste är väl ändå godiset ;0)

Köpte 2 nappflaskor och strumpor till William, Schampon och balsam, duschcremer, deo, filékniv, skärbräda i glas och massor av annat bra och ha saker.
Efter dollarstore åkte vi vidare till Sibylla och åt en hamburgare, vi hade massor av nyfikna gäster vid vårt bord som gärna ville dela vår mat.

   

 
Men jag delade gärna maten med dessa sötnosar.


  Vädret var skit hela dagen med massor av moln och tråkigt regn.

Jag och Wille sov hela vägen hem.

På kvällen bjöds det på god middag som bestod av stuvade makaroner, jokkmokkskorv och bacon.
Jag som inte är en korvälskare var lite skeptisk först, MEN vilken tur att jag vågade smaka för det var den godaste korv jag ätit. Robbans mamma hade även gjort min favvosallad. (Tack snälla)

Nu är det lite uppehåll så jag ska kila ut med Arragon...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh så skoj med shopping :) Jätte tuffa nappflaskor! Vilka fina bilder, speciellt bilderna på dig och Wille :) Sömntutor hihi. Så skojigt att du gillade korven :) Pöss och kram.

2009-07-24 @ 22:15:31
Postat av: Blondiie was here=)

e det inte typ massa älg å sånt i sån korv???? hade jag inte ätit, men skoj du gillar det...

ni har världens finaste son....

massa kram

2009-07-24 @ 23:24:51
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här