En olycka kommer sällan ensam!

Och givetvis händer allt oss på en och samma gång!
Det börjar med att jag inte får så mycket pengar denna månad som jag räknat med (jävla F-Kassa).
Bilen pajar... eller rättare sagt avgassystemet är på väg att trilla av bilen och det måste åtgärdas INNAN vi överhuvudtaget tänker på att ge av oss av på semester. (F*CK)
Tvättmaskinen totalpajjade igår och R skruvade isär den för att hitta fel, men den går INTE att laga ( är det så det går för att man köper en snordyr tvättmaskin?)
Ja, just det, min dator la av i morse, men den kunde R fixa för mig som tur var.

Vad är det man säger?

Efter regn kommer solsken


Kanske skulle spela på hästarna idag? För med vår otur så borde vi ju kunna dra in högvinsten ;0)
fast den fick jag ju i ocn för sig början av Juni



Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja ni har ju varandra, friska & hela.

Värt mer än alla pengar i världen <3



2009-06-27 @ 11:33:56
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här