Nybygge :O)

Vet att jag vart superdålig på att uppdatera...
Bebisen har inte kommit än, men det verkar som om den är på G iaf... ;0)
R byggde altan förra helgen och den blev såååå fin, synd bara att vädret varit skit de sista dagarna så jag inte kunnat njuta ordentligt av den. Hoppas på bättre väder snart.

  Trädgården såg ut som ett bombnedslag när vi tömde den gamla altanen.

   
Robban byggde och jag satt fint på en stol och var bara tjock och svullen :O)

Så här fint blev resultatet i alla fall. R är sååå duktig.


 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint det blev!

Ska bli härligt att få sitta på den. Ha det gott min vän......puss och kram...

2009-06-04 @ 15:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här