Ojdå!

Tiden går fort, har inte haft tid att sitta ner på flera dagar nu...
Min syster och hennes sambo var här i helgen och firade den lugnaste midsommarn ever!
Fast det var såååå skönt att bara ta det lugnt.

Har varit på BVC med William idag, han har fått torsk i munnen. Han var sååå snäll och sa inte ett ljud när tanten på BVC penslade nåt lila/blått i munnen på honom. Sötunge!
Tog en lång promenad fram och tillbaka till Centrum, behöver verkligen röra på mig för att gå ner de ca 16 kilona som är kvar, men det går framåt även om jag har ett tag kvar innan brallorna passar igen ;0)
Nu sover William och maten är i ugnen så jag passade på att sätta mig 2 sekunder innan det är dags att mata/byta/gosa med honom igen.
Ska lägga in mer bilder... när tid finns ;0)


Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Åh, Mormor och Morfars sötpruttunge....

Vi kommer om en vecka.....vila dig nu William för sen ska du och jag gossa......puss och kram....

2009-06-22 @ 18:07:57
Postat av: Ida

Hoppas att torsken försvinner på gullungen. Han är så söt och go och inte ska han ha något sådant :(

Duktig du är som promenerar :) Du ska se att de där kilorna snart är borta! Heja heja! Eller som Wille skulle ha sagt: eja eja :) Puss och kram!

2009-06-22 @ 21:31:39
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här