Fredag :O)

Fast jag har ju helg hela veckan just nu.
Saknar jobbet massor. Men vet att det inte skulle funka att jobba nu ändå, det är ju inte så lång tid kvar.
Usch vad rastlös man blir av att gå hemma hela dagarna. Försöker fixa och trixa lite hemma, men hur roligt är det att göra det varje dag då??? Det är ju ingen annan som går hemma.
Igår fick jag besök av min vän J, vi fikade på altanen. Kul att få träffa folk.
I helgen hoppas jag att söta N har tid att ta en liten promenix med mig.

Nu ska jag hänga upp tvätten, sen ut med alla djur i trädgården och kanske fylla på vatten i poolen.
Jisses vilken tid det tar, har fyllt flera dar nu och ändå har jag bara fyllt 1/3 ca.
Måste fylla upp så jag kan lägga i klor och köra igång pumpen.



Längtar såååå till sommaren och alla vääldoftande blommor (och att Ida ska fixa min trädgård)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag längtar lika mycket jag...om inte mer än dig! :) he,he. Köss!

2009-05-15 @ 18:37:32
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här